Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty do spraw administracyjno-biurowych.
W ramach obowiązków służbowych specjalista do spraw administracyjno-biurowych będzie odpowiadał za wszelkie czynności związane z funkcjonowaniem Biura Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa, a w szczególności:
- przygotowywanie projektów uchwał, porządku obrad, protokołów z posiedzeń Zarządu;
- przygotowanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu;
- bieżącą obsługę sekretariatu pod względem administracyjnym;
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
- prowadzenie skrzynki kontaktowej email organizacji, korespondowanie z członkami stowarzyszenia
- prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi;
- ewidencję czasu pracy;
- współpracę z biurem rachunkowym – sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości;
- prowadzenie kalendarza spotkań;
- organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych;
- przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku;
- dbanie o sprawny przepływ informacji w organizacji;
- nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe;
Wymagane kompetencje zawodowe:
- język angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym w mowie i piśmie
- umiejętność obsługi komputera i programów biurowych (Word, Excel, Powerpoint)
- podstawowa umiejętność zarządzania budżetem i rozumienia finansów firmy
- umiejętności komunikacyjne i łatwość w prowadzeniu rozmów, głównie telefonicznych
- umiejętność planowania i organizacji pracy swojej i (sporadycznie) innych osób
- wysoka samodzielność w pracy
- inicjatywa / przedsiębiorczość
- odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna
Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania CV i na adres mailowy Stowarzyszenia: kontakt@dolinah2.pl.