Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty do spraw administracyjno-biurowych.

W ramach obowiązków służbowych specjalista do spraw administracyjno-biurowych będzie odpowiadał za wszelkie czynności związane z funkcjonowaniem Biura Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa, a w szczególności:

  1. przygotowywanie projektów uchwał, porządku obrad, protokołów z posiedzeń Zarządu;
  2. przygotowanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu;
  3. bieżącą obsługę sekretariatu pod względem administracyjnym;
  4. prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
  5. prowadzenie skrzynki kontaktowej email organizacji, korespondowanie z członkami stowarzyszenia
  6. prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi;
  7. ewidencję czasu pracy;
  8. współpracę z biurem rachunkowym – sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości;
  9. prowadzenie kalendarza spotkań;
  10. organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych;
  11. przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku;
  12. dbanie o sprawny przepływ informacji w organizacji;
  13. nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe;

Wymagane kompetencje zawodowe:

  • język angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym w mowie i piśmie
  • umiejętność obsługi komputera i programów biurowych (Word, Excel, Powerpoint)
  • podstawowa umiejętność zarządzania budżetem i rozumienia finansów firmy
  • umiejętności komunikacyjne i łatwość w prowadzeniu rozmów, głównie telefonicznych
  • umiejętność planowania i organizacji pracy swojej i (sporadycznie) innych osób
  • wysoka samodzielność w pracy
  • inicjatywa / przedsiębiorczość
  • odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna

Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania CV i na adres mailowy Stowarzyszenia: kontakt@dolinah2.pl.